Sunday, August 22, 2010

46. GAMBAR-GAMBAR DI SEKITAR MAJLIS BERBUKA PUASA DI RUMAH NAIB PRESIDEN KELAB

Majlis berbuka puasa di rumah sdr Dato' Mohamad Razali Khalid dimulakan dengan bacaan doa selamat oleh Yg Berbahagia Ustaz Haji Azhar alhafiz, yang juga mengimamkan solat Maghrib, solat Isya' dan solat Tarawih. 

Seperti biasa ,ramai ahli-ahli kelab dan ahli keluarga dapat hadir. Majlis dimeriahkan lagi apabila beberapa orang ahli seperti dato' Lat, BP Dato' Azumu, Dato' Hamdan Ahmad dan Dato' Ismail Mokhtar dari kumpulan ' the Andersonians' turut serta selepas majlis awal mereka di SMK Anderson tamat.

Selepas solat Tarawih sambil berjamu kueh dan bubur,mesyuarat rengkas AJK kelab telah diadakan di pengerusikan oleh Sdr Dr Zakaria, Presiden kelab.

Beberapa keputusan telah dicapai seperti berikut:

1. Menjadikan Rumah anak-anak yatim Baitul Aini sebagai 'anak angkat' untuk disalurkan bantuan infrastruktur dsbnya tertakluk kepada persetujuan pengurusan rumah tersebut. 

2. Meluluskan permohonan beberapa pelajar untuk bantuan kewangan melanjut pelajaran di Universiti Mut'ah, Jordan.

3. Meluluskan bantuan kewangan kepada beberapa rumah anak-anak yatim di sekitar Ipoh termasuk pembelian baju-baju raya.

4. Menyegerakan tindakan 'filing annual returns' kepada Pejabat Pendaftar Pertubuhan Perak.

5. Menyegerakan pengiklanan jawatan Eksekutif Sekretariat yang kosong melalui Job Street.

6. Mengusulkan supaya Pengarah-pengarah baru Kelcon Sdn Bhd yang mewakili Yayasan Keledang segera meminta Setiausaha Syarikat mengadakan mesyuarat Lembaga Pengarah untuk menentukan halatuju syarikat.

Mesyuarat tamat hampir tengah malam.

Kelab merakamkan setinggi-tinggi penghargaan kepada sdr Dato' Mohamad Razali Khalid dan Datin Rabisah.

Kepada Dato' dan Datin serta ahli keluarga, semoga Allah Ta'ala terus melimpahkan rezeki yang bertambah, nikmat kesihatan yang baik, hidup sejahtera, rukun, aman dan damai.  

No comments:

Post a Comment